tirsdag den 24. april 2012

Tiden flyver

Lige nu er der ikke det store blog-overskud. Jeg har ikke tænkt mig at undskylde, for grunden er, at jeg har landet et vikariat. De 30 (tredive!) timer om ugen der, er blevet lagt oveni min arbejdsuge, og det er ikke lykkedes mig at barbere særligt mange timer af mit andet job. Så for tiden arbejder jeg mindst 45-50 timer om ugen. I nat og i morgen nat står den på nattevagt. Egentligt okay, hvis ikke det var fordi jeg bliver nød til at "stå tidligt op" begge dage. Onsdag for at hente bavianen før dagplejen lukker og torsdag for at tage til et møde på det andet arbejde allerede kl 13. Det er immervæk tidligt. Pyt, jeg er ung, og man kan jo som bekendt sove når man kommer på alderdomshjem

Men, det er ikke mig, der er den her i huset med stress-symptomer. Jeg har lige fundet vores mel-bøtte i køleskabet. Det er bavianfar, der har bagt i dag...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar