søndag den 28. august 2011

Liste over ting...

... som jeg tænkte mens jeg sad kl. halv2 i nat og fodrede baby:

  • Hvornår begynder hun at sove igennem? (oplagt tanke!)
  • Hov, faldt hun i søvn nu? yes så skal jeg også sove - næh, hun sutter stadig... (pis også!)
  • Hvem skal jeg stemme på?
  • Mon det kommer til at regne igen i nat?
  • Hov, faldt hun i søvn nu? yes så skal jeg også sove - næh, hun sutter stadig... (pis også!)
  • Her lugter lidt af lort (nærmere eftersyn afslørede, at det heldigvis kun var babyen lugten kom fra)
  • Hov, faldt hun i søvn nu? yes så skal jeg også sove - næh, hun sutter stadig... (pis også!)
  • Hvem skal jeg stemme på? (Ja, tankerne kører lidt i ring)
  • Hov, faldt hun i søvn nu? yes så skal jeg også sove!
  • Mon der er nye updates på facebook?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar