lørdag den 27. august 2011

Velkommen til mig selv - og alle jer andre

Okay så - hvis det pisregner og man ikke har noget bedre at tage sig til, så kan man da bare lige lave en blog - ikke?

Jeg har jo fulgt med ude i blogosfæren i umindelige tider. I mit feed dumper der jævnligt indlæg ind fra masser af dejlige damer, Sneglcille, Blogsbjerg, Stinestregen (fantastisk navn!) og ikke mindst Frk. Jensen! For et års tid siden døde min pc (som i 3...2...1... *pffftt* (sort skærm) uden forvarsel). Noget af det, som jeg har savnet mest er min feed-liste. Den var åndssvagt lang, og jeg brugte en krig på at rekonstruere den. (okay, jeg var også begyndergravid, så al min hjernekapacitet gik på at nå at opdage brækfornemmelsen og komme afsti-afsted ud på badeværelset inden jeg ørlede i sengen)

Om nogen vil læse med her? Det må tiden vise... (Om jeg gider blogge? Det må tiden vise...)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar