tirsdag den 7. februar 2012

Spændingen stiger

På min arbejdsplads er der en kantineordning, og hver dag serveres en eller anden form for varm ret. For det meste er det noget velkendt - fx lasagne - men nogle dage, ved man virkeligt ikke hvad man skal forvente.

I dag oplyser intranettet, at menuen er:

"Brændende rodfrogte kærlighed med grønkål"

For det første må man gætte på, at de nok mener rodfrUgter. Derudover vil jeg da gætte på, at det er en eller anden variation over brændende kærlighed. Men grønkål? Jeg har svært ved at gennemskue hvordan de får grønkål blandet ind i det?

Jeg glæææææder mig allerede til klokken bliver 11.30 så vi kan få spændingen udløst!

Update: det var faktisk meget brændende kærlighed-agtigt. Rodfrugtmos med grønkål i og så det sædvanlige snuller-snaller af bacon og løg på toppen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar