torsdag den 3. maj 2012

Man må vidst egentligt ikke, men...

Jeg kom til at indlevere vores barnevogns-stel i Babysam i dag. Det er gået i stykker på to plastikbeslag.
Den er godtnok købt brugt i den blå avis, så jeg fakede at jeg ikke kunne finde kvitteringen.

Havde egentligt ikke troet det ville gå - men damen tog den ind til reparation :-) (De er de eneste forhandlere af mærket, så den kan jo KUN være købt i deres kæde)

Er meget spændt på at se om jeg får den udleveret igen efter reparationen uden at skulle have dankortet op af lommen...

2 kommentarer:

  1. Jeg kan jo godt regne ud det nok er en Ojjer... ;)
    Fik du ikke bare lov til at tale med deres mekaniker? Sådan en har de fleste babysam bikse - og de plejer at være sødere til at sige "det går under garantien.." end damerne ved kassen :D

    Vi har fået skiftet dimserne på styret til at hæve/sænke håndtaget med uden nogen så nogen kvittering :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt gættet ;-)
      Deres odder-mekaniker er der tilsyneladende kun mandag og fredag, så... Men det virkede uproblematisk, at jeg ikke havde nogen kvittering, så nu må vi se!

      Slet