lørdag den 16. juni 2012

Flashback

Så blev det alligevel sådan, at min friweekend er gået op i bræk-/skidesyge. Baivanen har brækket sig siden torsdag og haft diarre siden fredag. Jeg selv har kastet op et par gange her til morgen, men er 7-9-13 ikke udsat for mere end det (endnu!)

Da jeg ventede bavianen havde jeg kvalme i 7½ måned (fra 6. graviditetsuge og til hun kom ud). Jeg kastede op frem til 7. måned og var i en laaang periode i væsketerapi på hospitalet for ikke at blive alt for dehydreret (læs: 2 liter vand i drop 3 gange om ugen).
I dag har virkeligt været en flashback til de mange måneder jeg bare lå i sengen og ikke orkede noget som helst andet end at løbe ud på badeværelset og hilse på Ulrik. Jeg har måttet rose bavianfar for hans store og tunge indsats i alle de mange måneder hvor han sørgede for ALT - inklusive at holde mig oprejst under bruseren, så jeg kunne komme i bad - og putte shampoo i mit hår, fordi mine arme ikke havde kræfter til at blive løftet så højt.
Det var en rigtig nederen graviditet. Det sidste døgn har været en reminder om, at jeg vidst ikke er klar til at vove pelsen og blive gravid igen - i hvert fald ikke endnu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar