mandag den 4. juni 2012

WTF?

Ja det er en voldsom overskrift.
Men den passer til dette indlæg om en meget voldsom oplevelse.

Jeg meldte mig syg i morges pga dundrende hovedpine. Bavianen stod op kl 5.30 og dansede, klappede (helst på sine forældre) og larmede.
Jeg er stadig helt brugt selvom bavianfar forbarmede sig over mit hovede og tog hende med ind i stuen henad kl 7 så jeg kunne få et hvil.

Bedst som jeg troede at dagen var ved at blive bedre og hovedpinen ved at lette har jeg nu fuldstændigt som et lyn fra en klar himmel fået fejet benene væk under mig.

Følgende sker:
"1 ulæst mail"
mig: klik
mail: Jeg har fået motorcykelkørekort. kh far

Jamen! Hvad?
Jeg forstår det slet ikke - det er jo simpelthen så dumt. "Hej jeg snupper en midtlivskrise som 60årig med ung kæreste og nu også license to get killed in traffic"


Jeg ved hvad mor synes om det... she is not amused.
Og jeg kan ikke engang tillade mig at ringe til hendes bedste veninde og få lidt luft for mine tanker, hun mistede sin mor i går og det sætter jo min fars kørekort ganske meget ned i prioritet.

 Nej, nej, nej hvor er jeg træt af at han er blevet et helt andet menneske efter min mors død

Ingen kommentarer:

Send en kommentar