søndag den 26. august 2012

Når man søger "sit eget" job

Siden april har jeg haft et vikariat på en dejlig arbejdsplads. Det udløber desværre 1. september.
I morgen er der ansøgningsfrist på 5 nye vikariater i samme stilling som jeg har haft indtil videre.

Så her sidder jeg, og prøver virkeligt at brygge en god ansøgning sammen - mest af alt har jeg bare lyst til at skrige "tag mig, tag mig"

Yrks, det er svært at rose sig selv lige tilpas nok til at de ikke synes man overdriver, samtidig med der også helst skal være nogle dejlige sætninger om "kollegaer, samarbejdspartnere, ledere" og alle de andre man omgås, så det bliver afsløret at det jo ikke bare er et hvilket som helst sted jeg vil arbejde, men lige netop der...

Jeg ved vi er mere end 5 hvis vikariat udløber nu...

Og et eller andet sted ved jeg også, at jeg ikke får et af de opslåede vikariater - men man skal jo søge alligevel, ikke?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar