torsdag den 11. april 2013

Goddag lemur

Hun kom i lørdags. Hun er sød-agtigt eller noget. Hun ligner bavianen så meget at vi simpelthen ikke kan finde ud af at give hende et navn. Hun sover mere om natten nu end mens hun lå i maven (tak og lov!). Hun har det vidst meget godt. Hendes mor er lidt medtaget. Hendes søster synes hun er meget sød, men at forældrene skal prøves af. Hendes far har barsel denne uge - altså kun fra jobbet ikke studiet - så vi nyder timerne sammen.

Fødslen? Jeg synes du skal læse dette indlæg og så vide, at jeg har tænkt mig at tage mig selv på ordet. Hvis ikke man har noget godt at fortælle, så skal man bare holde sin kæft (eller få en tid hos en psykolog).

3 kommentarer:

  1. Kæmpe stort tillykke med Lemuren! Godt at hun er ankommet og er god til at sove.

    Men altså, hvis man nu spørger pænt, må vi så ikke godt høre om fødslen, selvom du ikke kan sige noget pænt? Jeg tænker, at der gælder lidt andre regler i blogland, hvor man i højere grad selv kan vælge til og fra hvad man vil dykke ned i af beretninger. :)

    SvarSlet
  2. Stort stort tillykke med Lemuren. Billeder? :-)

    Ligesom GG vil jeg også gerne høre om fødslen. Hvis du orker. Bare på et eller andet tidspunkt? Selv var jeg 1,5 år om at få skrevet min fødselsberetning, og jeg havde endda haft en "ganske almindelig fødsel", som jordemoderen insisterede på. (Det syntes jeg bare ikke selv, men da jeg først fik skrevet det ned, blev det lidt afmystificeret på en eller anden vis).

    I øvrigt, så det der med, at forældrene skal prøves af af storesøster - det er vist en klassiker. Som ikke bliver mindre hårdt af den grund, men det bliver bedre. Eller også får I mere overskud. Promise :-)

    SvarSlet
  3. Jeg vil også gerne høre om fødslen - SELVOM jeg er gravid. Jeg ved sku godt vi ikke alle har gode fødsler -og regner heller ikke min nr 2 bliver det.

    Og tillykke med Lemuren.. Rart hun sover :)

    SvarSlet