torsdag den 22. august 2013

Lemur på tur

Lillesøster og jeg er for tiden på børneafdelingen. I søndags fik hun høj feber og vagtlægen indlagde hende.
Dommen lød på blærebetændelse og kuren er antibiotika i drop.
Jeg har ikke tal på hvor mange gange de har stukket i hendes lille krop. Hun kunne virkeligt ikke lide det!
Alligevel har min lille, milde, glade pige også stukket hovedet frem ind imellem og sendt store smil til både sygeplejersker, læger og besøgende familiemedlemmer

Hun har også brugt en del tid på at undersøge om droppet mon kan spises

Storesøster har været forbi og hilse på: "lillesøster har av, av. Hun er på sygehuset for at blive rask. Vanten hjælper hende med at blive rask." Information i børnehøjde

Personligt har jeg nydt den fantastiske sygehuskost. Jeg har fx fået "udefinerbart svinekød" til aftensmad en af dagene

Heldigvis er hun i bedring og snart er vi forhåbentligt hjemme igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar