torsdag den 26. januar 2012

Tampon-problemer

Åh ja - det er den tid på måneden igen (hvem der bare var gravid). Når man er alene hjemme med en bavian opstår der nogle gange en form for akutte kortslutninger, der i går ledte til, at en nydeligt toiletpapirindrullet tampon kom til at ligge på kanten af vasken på badeværelset. Bavianen blev redet fra noget jeg ikke længere husker, og livet fortsatte i det lille hjem.
Senere på aftenen kommer følgende fra bavianfar "apropos ulækkert - det der på kanten af vasken, det har jeg fixet". Åh nej, undskyld- og så snakkede vi ikke mere om det.

Indtil...

Jeg er på vej i seng og derfor tager en tur omkring badeværelset, klapper låget op og konstaterer, at lige der - nede i kummen - ligger min nydeligt toiletpapirindrullede tampon og glor på mig - adr!

Så nu har jeg også haft fornøjelsen af at stikke hånden ned i kummen og samle sådan en fyr op og få gelejdet ud i skraldespanden i stedet...

Bavianfars forklaring - jamen jeg troede da bare det var noget klamt toiletpapir med blod på du havde lagt der.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar