tirsdag den 11. september 2012

De der ting man aldrig kommer til at forstå

Der er nogen ting, begreber, hændelser, kendsgerninger som bare aldrig kommer til at give mening. Ikke desto mindre, må man på et tidspunkt stoppe med at gruble over dem og bare acceptere at sådan er det.

Jeg nævner i flæng:
- de der mennesker, der insisterer på at de er forelsket i deres potteplante/eiffeltårnet/whatever
- at man ikke kan spise en tartelet uden at snaske fyldet ud over hele tallerkenen
- at Breivik synes det gav mening at dræbe nogenog70 mennesker
- at PostDanmark bare kan bestemme at postkassen skal ned til havelågen
- at buffaloskoene formentligt bliver moderne igen i løbet af en kortere årrække.

Jeg kunne nævne mange vanvittige facts, men det som jeg mest af alt undrer mig over er, at det lige var mig, der fik bavianfar. Vi var ikke ligefrem pur-unge, da vi mødte hinanden. Ja kort sagt, så havde andre kvinder haft frit spil til at få ham halet i land i ÅREVIS inden han dukkede op på min radar.
Han er virkeligt flot. Lige-på-nippet-til-en-modelkarriere-fabolous! Ovenikøbet er han så udstyret med at vindende væsen og rimeligt gode manerer (tak svigermor).
Jeg. Forstår. Det. Ikke.
Jamen det gør jeg altså virkeligt ikke...

Og nu tror jeg snart spekuleringerne skal arkiveres under "uforklarligt", for ellers bliver jeg da bims

Ingen kommentarer:

Send en kommentar