torsdag den 27. september 2012

Når det er for sent

Der er nogen ting, som det simpelthen er for sent at spørge om.

Ting man skulle have spurgt om for længe siden, og som det ville være malplaceret at spørge om nu hvor alle bare tror at "det ved du da".

Det er sådan jeg har det for tiden med det der "arbejdsmarkedsbidrag", man skulle da tro, at mit bidrag til arbejdsmarkedet består i den tid jeg rent fysisk ligger i mit arbejde?

Så nu spørger jeg jer derude - det er ikke nær så pinligt som at ringe til sin far...

Hvorfor vil arbejdsmarkedet have 8% af mine penge? Jeg troede egentligt at arbejdsmarkedes fornemme opgave var at sørge for at jeg fik penge...

1 kommentar:

  1. GOOGLE er (stadig) din ven :P

    http://www.denstoredanske.dk/Samfund,_jura_og_politik/Jura/Indirekte_skatter/arbejdsmarkedsbidrag

    Og der i er der et link videre. Det er til fx sygedagpenge :)

    Jeg ringer i øvrigt altid til min revisor-mor.. Hun fniser også nogen gange af mig,..,

    SvarSlet