lørdag den 1. februar 2014

Hverdagens trivialiteter

For tiden går dagene med at indhente nætterne.

Siden vi kom hjem fra juleferie har vi arbejdet benhårdt på at få Lemuren til at sove igennem i sin egen seng. Jeg starter jo job om 4 uger, så det skal helst være muligt for gemalen at være alene hjemme om natten med 2 børn uden at den ene så gerne vil ammes at hendes klageråb vækker den anden.
Jeg skal ikke være væk hver nat, men når jeg er af sted skal der være ro på bagsmækken, så de tre andre bliver klar til den nye dag, og så jeg kan arbejde uden at have ondt i maven over, hvordan de klarer sig derhjemme.
I nat gjorde Lemuren det  umulige, hun snuppede 8 timer uden mad. Bare lidt ærgerligt at det var fra 18.30 til 2.30. Men vi taler her om en lille dame, der har været vant til at overnatte med et bryst i munden - eller så meget indenfor rækkevide at det kunne findes i søvne.
Jeg kan mærke det lysner forude - selvom det sikkert er en fæl jinx at skrive det.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar