tirsdag den 4. marts 2014

Goddag hverdag

Jeg håber, at jeg på sigt får det som Dan Turell, så jeg ærligt kan erklære, at jeg holder af hverdagen.
Det nye liv er begyndt - altså lige pånær, at det der job på 30 timer ugentligt og med skiftende arbejdstider, i denne uge er ca 37 timer og man-fre i dagtid. Hvilket vel kun gør os til en rimeligt gennemsnitlig familie med to børn og to udearbejdende forældre - men det var ikke det vi skulle være. 

I går var en dejlig varm velkomst på mit nye arbejde (løgn, løgn, løgn! Man bør ikke forvente for meget af en offentlug arbejdsplads...)

I dag er en ny dag! Begge abekatte er afleveret (storesøster på slaget 7, da institutionen åbnede, jeg er på vej tilbage til bilen og om lidt starter en ny arbejdsdag. Jeg har et fromt ønske om, at den bliver bedre end i går.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar