tirsdag den 20. september 2011

Ammehjerne vig bort

Hvis man kender mig, så ved man, at jeg er en form for elefant (bevares, der er stadig noget graviditetsflæsk, men det er ikke det jeg tænker på). En af den slags sære mennesker, der lagrer information. Al information. Som i; alle samtaler, begivenheder, nyhedsoverskrifter, diskussioner. Kort sagt: Alles! Jeg vinder som regel i trivial pursuit og jeg kan ofte sige "kan du huske dengang, vi..." og opdage at jeg er den eneste, der kan huske det.
Nåmen det er slut nu. I dag glemte jeg to (2!) planer. Først, at jeg havde lovet at tage med manden på arbejde, så han kunne vise bavianen frem, og bruge hende som eksempel (de skulle tale om skabelsen i børneklubben) og bagefter, at vi skulle ud og se på en lejlighed, som vi havde fået tilbudt at leje.

I morges troede jeg, at dagens eneste opgave var at handle. Nu sidder jeg her 14 timer senere med benene oppe og sved på panden, og er først lige blevet færdig med aftensmaden.

Er der nogen, der har set min hukommelse? Jeg er ikke så god til de dage hvor livet laver overraskelsesangreb på mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar