tirsdag den 20. september 2011

Wow for en uge

Jeg ved ikke helt hvor den er blevet af... (utroligt, at høre sig selv sige det, når man egentligt bare tuller rundt herhjemme på barsel!)
Der er åbenbart nok at se til, selvom dagene ofte kryber af sted som snegle (altså lige pånær når bavianen sover). Weekenden var en tur til Billund med hele min udvidede familie (alle min morfars efterkommere med påhæng - og naturligvis også the grand old man himself (90 år!)). Søndag kom vi i tanke om at ingen af os havde planer før 15.30 mandag, så vi kunne da lige så godt lige "smutte" en tur til Randers og hilse på mandens farmor (blodpropramt plejehjemsbeboer, så det er jo med at besøge hende mens tid er). Så overnattede vi hos nogle gode venner, for der er altså grænser for hvor mange bilture man kan udsætte bavianen for på en dag. Hjem med færgen mandag formiddag, og så startede ugen ellers igen. Nu er det tirsdag og dagens programpunkt er, at få handlet ind til de næste dage...
Se mig, jeg smutter i netto - og det er IKKE mandag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar