onsdag den 8. januar 2014

2014 here we go

Så er den første uge af det nye år gået. Jeg er ikke rigtigt typen, der laver nytårsforsætter. Hvis du har læst med i noget tid vil du nok tænke "jamen du havde da en hel liste for 2013!" Og ja, det havde jeg da, men skal vi lige kigge på den så?


- Føde et barn, helst au naturel og uden for mange sting bagefter (undskyld til eventuelle mænd der måtte være kommet forbi bloggen)
- Cykle mere end i 2012 (jeg har cyklet mindre end 5 gange det sidste år, så det går nok)
- Elske mine børn lidt mere for hver gang de smiler og griner
- Få billeder på væggene i stuen
- Stoppe med at kaste op jævnligt
- Lade være med at blive gravid igen
- Drikke noget mere te
- Nyde min barsel
- Stresse mindre over ikke at have fast arbejde
- Købe en ny telefon
- Få vokset ben jævnligt
- Undgå sukat (føj for helvede)
- Købe en altankasse (og muligvis også plante noget i den, men det er ikke så vigtigt)
- Se noget mere til alle de gode mennesker i mit liv (læs: drikke mig fuld - jævnligt)

-Sådan så den ud. Og jeg må sige, at det faktisk gik rimeligt godt. Jeg fik født et barn - men ikke ligefrem  som jeg helst ville (og hvis man har en robust sjæl og ikke selv er gravid! kan man læse om det her)

-Jeg fik IKKE cyklet, nu har jeg faktisk ikke engang en cykel længere... Måske 2014 bliver bedre?
-Jeg har helt klart elsket børnene lidt mere for hver dag, der er gået.
-Der er kommet masser af billeder op at hænge, og Slottet føles slet ikke så meget som "ny bolig" længere, nu er det efterhånden bare "hjem"
-Jeg er stoppet med det der "opkast"
-Jeg er IKKE gravid - halleluja!
-Jeg har drukket masser af te
-Min barsel har været dejlig, jeg har hygget mig meget med både Lemuren, Bavianen og mødregruppen.
-Jeg har stresset rigtigt meget over ikke at have et job, men jeg rundede 2013 af med at få et (jojo den er god nok - fra 1. marts er jeg at finde ude i virkeligheden)
-Jeg har købt en ny telefon - engang i juni var det vist. Den har et godt kamera og det bliver brugt!
-Benene blev vokset 1 gang i 2013, så det kan man vist ikke kalde jævnligt, men jeg kom da igang igen
-Ingen sukat blev det til - og det nytårsforsæt tror jeg vi napper i 2014 også!
-Der er altankasse!
-Jeg har ammet hele vejen indtil nytårsaften og har derfor ikke rigtigt drukket mig fuld jævnligt - 2 gange er det blevet til, og "snaldret" er nok et bedre ord for det der skete :-) (Og ja, begge gange har været med efterfølgende udmalkning og alt det der, jeg er ikke typen, der serverer promillemælk for Lemuren)
-Mit bonus-forsæt om at veje mindre ved udgangen af 2013 end ved indgangen fik jeg også holdt, og det forsæt ryger også på listen for 2014.


Hvad vil jeg gerne opnå i 2014?

- Elske mine børn lidt mere for hver dag, der går
- Være god mod andre og især mig selv
- Nyde resten af min barsel
- Ikke blive gravid
- Drikke noget mere asti
- At hele familien sover igennem på regelmæssig basis
- Veje mindre når året slutter end da det startede
- Grine
- Elske
- Leve
- Håbe
- Drømme

Så kan det nye år bare komme an :-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar