torsdag den 23. januar 2014

Hverdagen ruller lige så stille derudaf. Bavianen tager i vuggestue, Lemuren er ind imellem i dagpleje og gemalen passer sit studie. Jeg selv holder sammen på hjemmet og familien og bruger i øjeblikket alt for lidt tid på at sove om natten.
Lemuren er flyttet over i sin egen seng, og det har hun faktisk klaret nogenlunde. Hun er efterhånden blevet rimeligt ok til at falde i søvn kl 19 og ikke kræve et babs at falde i søvn på. Til gengæld er hun utroligt glad for at blive ammet adskillige gange i løbet af natten. Nu hvor hun ligger i en helt anden seng skal jeg vågne ganske meget for at klare den lille sag (før lå hun og puttede i min armhule), så vi er begyndt på en nedtrapning på antallet af nat-måltider. En vigtig men hård kamp. Jeg håber vi vinder! (gerne snart)

Der er faktisk utroligt lidt at fortælle om dagliglivet og derfor utroligt få indlæg på bloggen. For helt ærligt, hvad vil I vide om at jeg ordner vasketøj? Eller om at jeg fik suppe til aftensmad i går? Nej vel...

Jeg suger den sidste nydelse ud af barslen og ser med glæde og bæven frem til at starte arbejde om 5 uger.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar