torsdag den 8. marts 2012

Hmm...

Bavianen er på øve-overnatning på lørdag hos sin moster, og jeg ville lige se, om ikke der var et godt sted i nærheden at drikke nogle cocktails når nu vi ikke skal tidligt op søndag...
Google er min ven, så jeg lavede en søgning på cocktails og navnet på mit kvarter.
Det første hit var en café lidt oppe af vejen, hvor vi før har været så jeg kiggede videre ned af listen. Hit nummer to og tre var to identiske links via krak, og bestod af en liste på to steder hvor krak åbenbart synes man kan få cocktails: Nanok, Bodega (ja med et komma, nej jeg forstår det heller ikke) og Centerparkens Bodega

Jeg troede egentligt, at jeg boede i en sådan relativt fashionabel bydel - men cocktails på bodegaen!? Nej tak jeg tror jeg springer over

Edit: Så nåede jeg ned til det tiende googlehit. Det er en hjemmeside på et bordel - jeg tror vi trænger til at flytte til en anden bydel...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar