mandag den 5. marts 2012

Og så siger de at kvinder ikke kan finde ud af at forhandle løn...

Advarsel: Hvis du er fan af janteloven eller synes det er tabu at tale om penge så læs ikke dette indlæg

Da jeg startede på det der job, som jeg synes er ok, men som jeg ikke flipper skråt ud over at arbejde på, var det en helt nyoprettet stilling.

Efterhånden som månederne er gået, er det blevet tydeligt, at både arbejdsopgaver og arbejdstid er blevet anderledes end først forventet.
For en måneds tid siden tog jeg en snak med über-bossen om rimeligheden i en lønstigning, samt ulempetillæg, hvis de fortsat forventer, at der er arbejdsopgaver, der skal løses udenfor almindelig kontortid (som egentligt ikke var den oprindelige plan).

I dag foreligger resultatet, og jeg må med glæde sige, at jeg ikke kun har fået det som jeg ville have det, men også har fået en lidt federe titel at sætte på mit CV, når nu jeg søger en masse andre jobs

Ingen kommentarer:

Send en kommentar