mandag den 29. august 2011

Mental note to self #1

Jeg burde have lært det for længe siden - det er trods alt snart ti (10!) år siden jeg flyttede hjemmefra.
Netto om mandagen, det går bare ikke.
Halvdelen af de varer man skal bruge er ikke på hylderne (nej, de er vist på lageret, jeg kan(gider!) ikke hente en til dig - kom igen i morgen) den anden halvdel står spredt rundt i butikken på paller og er ikke lige sat på plads endnu. Netto om mandagen er en udfordring, men med barnevogn bliver det pludseligt håbløst. I dag blev jeg fanget aller bagerst i butikken. To nettodrenge kom med være sin palle og satte dem sådan så begge flugtveje fra området med konserves blev for smalle til at få barnevognen med ud igen. TAK siger jeg bare!

Så står man der med sin baby og kan ikke komme nogen vegne. (Ja jeg blev da heldigvis lukket ud igen, da de fik øjnene op fra mobilen og opdagede at jeg stod der og ville ud)

Pyha, det var godt man kom hjem i et stykke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar