mandag den 24. oktober 2011

Om gode minder ... og dårlig te

Jeg er tedrikker, inkarneret tedrikker - Tedrikker!

Det kunne derfor ikke undre nogen, der kender mig, at jeg på min første date med bavianens far bestilte en chai latte.
Det var en ret god date. Jeg husker mange små detaljer. Fx hvilket bord vi sad ved, hvad for noget tøj jeg havde på, at han kom kun i skjorteærmer(!) i januar måned hvor sneen føg om ørene på os..., at han var meeeeeget pæn at se på og så at jeg bestilte chai latte.

Efter noget tid på café en fredag aften, sådan lidt halvsent var der efterhånden så meget larm, at vi dårligt nok kunne høre hinanden. Det endte faktisk med at bavianfar inviterede sig selv hjem til mig (han boede selv ca 3 timers kørsel væk - så det havde være rimeligt freaky at invitere mig med hjem til ham). And the rest is history.

I går var bavianfar, bavianen, min søster og hendes spritnye kæreste på selvsamme café. (For at måde spritnye kæreste, tjekke ham ud, give point og derefter aflevere dommen over ham til søster). Jeg bestilte en chai latte.

...Det var den dårligste kop tår chai jeg nogensinde i mit liv har fået serveret et sted hvor man skulle betale for det. (Søster bestilte også en - hendes reaktion var præcis den samme)

Det er så nu man spørger sig selv: Har de på knap 2 år mistet evnen til at lave anstændig te, eller var jeg bare så interesseret i bavianfar fra første blik, at jeg slet ikke ænsede hvor elendig den te var?

The answer is blowin' in the wind

Ingen kommentarer:

Send en kommentar