onsdag den 4. januar 2012

Ahhhh

Hvor dejligt!
Bavianen er afleveret i dagpleje, bavianfar er af sted. Jeg derimod - helt alene, sidder jeg. I min sofa!
Dårlig serie på flimmerkassen - cola i glasset (jaja, whatever klokken er måske kun lidt i ni i dit hovede, men jeg var oppe anden gang kl 3, så min døgnrytme er fucked.)
Om lidt skal slaget slås. Jeg drager ud i udsalgsland for at få fat i en autostol til bavianen. Den lille lækre boxette der går op til 10 kg er bare ikke lang nok længere. Med endnu en tur til Jylland på trapperne, så skal det altså være. Hvis ikke jeg finder en i dag i babysam eller ønskebørn (regner da lige med at udsætte mig selv for dobbelt op på udsalgshelvede), så må vi finde en på nettet. Nu skal det være.

Men først - mere cola og tv :-)

(fik jeg nævnt, at jeg elsker flextid? Og at jeg egentligt holder fri i dag, fordi jeg har en jobsamtale kl 13!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar