mandag den 14. maj 2012

Glædelig mors dag

Ja-ja, jeg er en dag for sent ude. Men det ændrer jo ikke på det jeg har at sige - vel?

Der er mange, der med rette giver udtryk for, at mors dag (Valentines og alle de andre) bare er et marketing-stunt fra blomsterhandlerne.
Jeg voksede op i et hjem, hvor mors og fars dag ikke gave anledning til nogen form for festivitas. Jeg tror faktisk ikke at det på nogen måde rørte mine forældre, at vi ikke fejrede det.
Ja, jeg er faktisk ikke i tvivl om, at min mor vidste hvor meget jeg elskede hende og satte pris på alt det hun gjorde for mig.

Nu hvor muligheden ikke er der længere, ville jeg dog ønske, at jeg oftere havde givet tydeligt udtryk for min kærlighed. Jeg opfordrer derfor varmt jer alle sammen til at elske jeres forældre mens I har dem :-) (om det er på mors dag eller en anden dag tror jeg ikke betyder noget - bare husk at sige det)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar