tirsdag den 19. juni 2012

Hvad man lover må man holde

Dengang bavianen trådte ind på scenen gav jeg mig selv et løft. Jeg ville aldrig (ALDRIG!) blive en af de der mødre, der lavede facebook-opdateringer om sit barns afføring. Det skulle mine "læsere" (eller hvad man nu kalder facebook crowd'en) bare ikke udsættes for.

Jeg har stadig ikke brudt det løfte (som heldigvis ikke omfatter denne blog), men det har været en større udfordring de seneste 5 dage, hvor bavianen 2 (to!) gange er blevet overladt til babysittere - så mor og far selv kunne restituere lidt - i den tro, at hun nu var færdig med det der maskingevær-skidning.
Siden jeg hentede hende i dagpleje (2 timer og tre kvarter) er det lykkedes hende at lave tre blefulde i varierende konsistens fra rask til "så'n lidt sygt-agtigt"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar