fredag den 30. december 2011

Nytårshilsen

Blogland summer af årsafslutning.
Det ene nytårsindlæg griber det andet og man føler sig næsten kørt helt bag af dansen.

2011 blev så året hvor jeg selv blev blogger og ikke kun læser, derfor er det så også min første nytårshilsen der her ruller ud over tasterne.

De gode ting:
- Bavianen meldte sin ankomst - de tog 5 dage, og nøj hvor var vi glade (og trætte), da det endeligt var overstået!
- 1 års bryllupsdag (- wow, papirbryllup kalder de det, men ingen ved hvorfor!)
- Vi flyttede til Kbh - hjem til min bekendtskabskreds og familie. Nøj hvor er det godt! Og hvor er det skønt for bavianen at have mostre og morfar rendende
- Skiftet af landsdel betød også et øget udbud af barnepiger (læs: flere dates til bavianfar og mig)

De knap så gode ting:
- Året hvor jeg mistede muligheden for at sove 8 timer i døgnet
- Vi bød velkommen til min fars nye kæreste og mistede alle uskyldige barndomsforestillinger om kernefamilie, kærlighed der rækker ud over døden - og alt det andet Danielle Steel pjat
- En ubehagelig dagplejeoplevelse, som heldigvis blev vendt til noget bedre - ny dagpleje 1/12 og verden blev faktisk et bedre sted for Bavianen (hvis du synes det burde stå under de gode ting, så er det kun fordi du ikke var med igennem hele møllen det første sted - det var fælt!)
- Vi forlod en masse dejlige mennesker i det jyske som vi ikke havde nået at kende så længe, så derfor er det desværre begrænset med kontakten nu (altså udover facebook).

De sjove ting:
- 2011 har ikke været noget sjovt år. Først 3½ måned som hval, så sked jeg en kummefryser og derefter har jeg været vågen non-stop. Vi satser på mere morskab i 2012

SKÅL og tak for i år

Ingen kommentarer:

Send en kommentar