mandag den 13. februar 2012

Can't win 'em all

Ligesom resten af blogland spiller jeg wordfeud (scrabble på telefonen, FYI). Jeg spiller mod en hel del forskellige - allesammen nogen jeg kender i virkeligheden (og sjovt nok er der mange jordemødre i blandt, gad vidst om det bare er godt tidsfordriv i en rolig vagt).
Jeg har efterhånden spillet rigtig, rigtig mange spil mod mine søstre. Den ene spiller jeg nogenlunde lige op med, og derfor er det rigtig sjovt - jeg skal virkeligt være på stikkerne for at vinde.
Den anden søster har jeg lammetævet de første mange spil. Nu er bøtten vendt - på hovedet og lidt til (hvis den da kan det!?). Hun lægger meget sjældent et ord, der giver mindre end 40 point. Ofte er det ord, som jeg aldrig har hørt om - og så meget dummere end hende er jeg ikke...
Det er svært at undlade at tro hun er begyndt at snyde... Jeg har mistet lysten til at spille mod hende, og i ren protest er jeg nu gået over til ganske passivt aggressivt at vente de fulde 72 timer man kan inden jeg lægger et nyt ord. Jeg håber det pisser hende lige så meget af som det pisser mig af at hun snyder :-)

Lidt barnlig er man vel altid, når det kommer til ens søster

Ingen kommentarer:

Send en kommentar