søndag den 4. marts 2012

Ahrmen altså

Når man sådan har et almindeligt hverdagsjob, så får man jo arbejdet en hel del mandag-fredag. Gerne lige omkring 37 timer.

Derudover tilbringer jeg så de der famøse timer på yndlings-jobbet, når de lige ringer fordi de har brug for en vikar.

Jeg elsker, at tage ind på hospitalet og trække den hvide kittel på. Jeg elsker at bruge min uddannelse - og bruge mig selv.

Når alt det er sagt, så er der kun et simpelt stykke matematik tilbage, der forklarer hvorfor jeg ser min familie for lidt. 37 timers arbejde mandag-fredag + 2 vikar nattevagter i weekenden = 53 timers arbejde på en uge, og to "sove-dage".

Hvis det fortsætter med to vagter om ugen, må jeg vist hellere få droslet lidt ned for timetallet på mit hverdagsjob.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar