fredag den 23. marts 2012

Handywoman

Så så man lige mig fikse noget - med kontaktlim endda!

Jeg indrømmer det blankt, jeg er ikke ligefrem indbegrebet af en fritidshåndværker (eller fuldtids- for den sags skyld).
For et par uger siden tabte jeg en kniv som ramte vores peberbøsse (tihi fnis ...bøsse...) som knækkede sit håndtag af.
Det er sådan en fancy le creuset stentøjs-fætter, så håndtaget knækkede selvfølgeligt også i to dele.
Nu har jeg så gået og irriteret mig over, at der var hul ind til peberet, bavianen er jo en lille pilfinger.
I dag tog jeg så skeen i den anden hånd og gjorde noget ved sagen. Først en omgang kontaktlim (hvorfor var der ingen der havde fortalt mig at man bliver lidt høj af den lugt - har altid undret mig over "sniffe lim" men forstår det nu) og derefter en meget stor omgang selv-beundring.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar