Jeg kom til at indlevere vores barnevogns-stel i Babysam i dag. Det er gået i stykker på to plastikbeslag.
Den er godtnok købt brugt i den blå avis, så jeg fakede at jeg ikke kunne finde kvitteringen.
Havde egentligt ikke troet det ville gå - men damen tog den ind til reparation :-) (De er de eneste forhandlere af mærket, så den kan jo KUN være købt i deres kæde)
Er meget spændt på at se om jeg får den udleveret igen efter reparationen uden at skulle have dankortet op af lommen...
Jeg kan jo godt regne ud det nok er en Ojjer... ;)
SvarSletFik du ikke bare lov til at tale med deres mekaniker? Sådan en har de fleste babysam bikse - og de plejer at være sødere til at sige "det går under garantien.." end damerne ved kassen :D
Vi har fået skiftet dimserne på styret til at hæve/sænke håndtaget med uden nogen så nogen kvittering :)
Godt gættet ;-)
SletDeres odder-mekaniker er der tilsyneladende kun mandag og fredag, så... Men det virkede uproblematisk, at jeg ikke havde nogen kvittering, så nu må vi se!