tirsdag den 24. juli 2012

Sommerferie aaaah

Jeg har nydt de sidste 1½ uge, hvor regnen har pisset ned vejret har været dejligt svalt og passet godt til bavianens had til solhatten.


I lørdags startede jeg op på arbejde igen, og nu skal jeg indhente de forsømte timer. Jeg har ikke haft ferie, det var bare fridage i sammenhæng, så nu skal der høvles nogle af alle de timer jeg skylder af.
Det er faktisk helt OK - for jeg nyder mit job. Ja, jeg elsker det faktisk.

Det er så fedt at arbejde med mennesker der er på grænsen af deres formåen, og så få dem heppet og motiveret igennem.  Og hvor er det fantastisk at nusse og holde det ene nyfødte barn efter det andet - skønt!

Livet er smukt.

Jeg gruer for hvad der skal ske efter 1. september, når mit vikariat i yndlingsjobbet udløber.
 -men det skal jeg nok ikke spekulere for meget over.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar