fredag den 29. marts 2013

Ahrmen altså

Min krop er åbenbart ikke enig med mig i hvor lang tid en graviditet bør vare.

Hvis listen over graviditetsrelaterede gener var lidt kortere, så ville jeg nok også være mere large med ikke at have født endnu (og heller ikke have optræk til at det skulle ske lige foreløbigt).
Desværre har min krop i et eller andet sært anfald af had til mit velbefindende valgt at tilføje den ene iskiasnerve til listen over fucked' up dele af min krop.

Jeg gætter på at det næste punkt bliver den anden iskiasnerve, men man kan jo ikke vide det...

Hvis de der folk, der har nemme graviditeter og synes fødsler er hyggelige lige gider at tage et par stykker for holdet ville jeg være glad. Jeg skal i hvert fald ikke gøre det her igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar