torsdag den 14. november 2013

Enlig mor

Denne uge byder på 4 aftner som enlig mor til 2. Det er sandeligt hårdt! 

Jeg glæder mig meget til 1/2 hvor bavianfar stopper på sit nuværende arbejde med de mange skæve arbejdstider.

I går aftes forsøgte jeg at overgå Jamie Oliver. Han kører en programserie hvor han laver sund aftensmad på et kvarter. I dag lavede jeg god mad på 17 minutter OG passede to unger imens.
Det ville være et spændende - og mere realistisk - scenarie, som de klart burde lave til et tvprogram.

Dagens ingredienser:


Undervejs:


17 minutter senere:

1 kommentar:

  1. Well done - jeg er imponeret. (Og skulderklap til dig for overhovedet at have overskud til at blogge så meget som en linje med din nyerhvervede enlig mor til to i 4 dage-status. Det ville jeg ikke have haft, da Varanen var bette).

    SvarSlet