torsdag den 12. april 2012

Der arbejdes på højtryk

...og derfor ligger bloggen stille.

Fortiden jonglerer jeg med en hel del bolde, og tungen sidder derude i kanten af mundvigen som et tydeligt tegn på at jeg må koncentrere mig for at få opvask, arbejde, familieliv, andet arbejde, nattesøvn, tredje arbejde og indkøb, rengøring, madlavning og så videre til at gå op i en højere enhed uden at jeg går op i en spids.

Men fra i morgen bliver det anderledes - tror jeg!? Jeg skal nemlig i morgen, ringe til både andet arbejde og tredje arbejde og sige, at jeg er blevet tilbudt fjerde arbejde og jeg derfor ikke kan være hos dem længere (naturligvis uden at brænde broer - hvis det da kan lykkes, for fjerde arbejde er "kun" et vikariat frem til 1. september).
Fra i morgen har jeg "kun" to jobs :-)

Puha, glæder mig virkeligt ikke til at ordne de to opringninger!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar