onsdag den 25. april 2012

Fitness - to do or not to do?

Jeg lå ned og ørlede i hele min graviditet.
Jeg mistede absurd meget muskelmasse fordi min krop ikke fik føde og derfor fodrede sig selv til barnet, der voksede i min mave.

Siden bavianen kom ud på den anden side har jeg kunnet mærke hvordan jeg savner min "gamle" krop. Og det er ikke strækmærkerne, kejsersnit-arret og alt det andet graviditets-tamtam jeg tænker på. Nej, det er min evne til at bære indkøbsposer op ad trapperne uden at pruste, at cykle uden at kamp-svede og i det hele taget have energi og overskud.

Tanken om at melde mig ind i et fitness-center har strejfet mig mere end en gang. Og hvis man skal tro Lindas beskrivelser, så er det ikke et rent helvede.

Nu har jeg vovet pelsen og deltaget i en konkurrence på facebook om at vinde et års medlemskab af en af de der fitness-klubber.

Hvis jeg vinder lover jeg at bruge det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar