tirsdag den 4. december 2012

Hvad får du tiden til at gå med?

På det personlige plan er jeg (don't jinx it!) måske så småt ved at være færdig med at kigge så meget på indersiden af toiletkummen...

Stadig træt. Stadig svag. Stadig afkræftet. Stadig pissetræt af at være gået glip af august, september, oktober og (ikke så meget) november.
Ja, jeg er faktisk lige kommet hjem fra sommerferie - og nu er vi i gang med at købe julegaver. Festligt.

I går tog bavianfar og jeg excel frem og lavede et lillle ark over hvem, der skal have hvilke gaver, hvad de koster, hvem skal bavianen give gaver osv.
Jeg følte mig meget voksen. Jeg følte mig endnu mere voksen, da jeg opdagede at jeg havde to andre matchende excel-ark liggende, der hed "julegaver 2011" og "julegaver 2010". Så hvis nogen vil vide hvad vi gav hvem og hvad det kostede for 2 år siden... Jøsses! Jeg har åbenbart været voksen i årevis.

Nu kalder alt juleplanlægningen. Inden spunken kom i maven var vi så glade for at have købt slottet, at vi inviterede til jul hjemme hos os. Så om 20 dage står her 9 feststemte mennesker - og det er mig, der skal lave maden. Og pynte træet. Og købe alt muligt som man ikke har før end man han holdt jul hjemme før. Fx lyseholdere til juletræet... Og hvem finder brodere-nålen frem og laver et juletræstæppe? For slet ikke at tale om at vi nok hellere må spise fra fryseren den næste uges tid, så der kan være plads til de der 2-3ænder vi skal have skudt bestilt hos slagteren.

Så hvis jeg bliver ved med at være stille på bloggen, så er jeg nok bare gået i julekoma


Ingen kommentarer:

Send en kommentar