mandag den 24. december 2012

Så er julen landet

Efter to intensive fødselsdags-dage skifter vi nu et ger op og går i julestemning...

Efter devisen om at det er det man spiser mellem nytår og jul (og ikke det man spiser mellem jul og nytår) der er årsag til ens overvægt har jeg startet dagen med at spise et stykke lagkage. Jeg var sulten. Der var ikke noget jeg havde lyst til, køleskabet lugtede underligt og så også lidt klamt ud (sådan er det altid når jeg er gravid). Men på altanen stod en halv lagkage fra i går, som ingen jo alligevel får spist nu her i alt juleriet.
Så har man også prøvet at starte julen på den måde.

Glædelig jul derude! Jeg håber jeres flæskesteg får sprød svær, jeres gaver har byttemærker og at julefreden når at sænke sig inden nytårsskytset begynder at brage

Ingen kommentarer:

Send en kommentar